Εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα Customer Service & Complaint Handling που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία μας σε συνεργασία με την Customer Service Greece , στα γραφεία μας στο Μοσχάτο από 17-26/09/2018.

Στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα διάρκειας 16 ωρών το ανθρώπινο δυναμικό της BML Security εκπαιδεύτηκε πάνω σε θέματα επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών με την γνώση της έμπειρης ομάδας της εταιρείας Customer Service Greece και εισηγητή τον κ. Σεραφειμίδη Δημήτριο.

Κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού προγράμματος αναλύθηκαν οι τρόποι επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών, η διαχείριση τυχόν παραπόνων και η ψυχολογία των πελατών με σκοπό την εκπαίδευση για μία ομοιόμορφη εικόνα σε όλα τα τμήματα της εταιρείας

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε στα πλαίσια της συνεχής ενημέρωσης και εκπαίδευσης που παρέχει η εταιρεία μας στα στελέχη και το ανθρώπινο δυναμικό της