Καλώς ήρθατε στην υποστήριξη της BML Security

Η υποστήριξη της BML Security είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Βρείτε οδηγίες χρήσεως , επιλύστε διάφορα θέματα αναφορικά με τα συστήματα ασφαλείας, λάβετε υπηρεσίες απομακρυσμένης υποστήριξης, κατεβάστε λογισμικά και τις τελευταίες εκδόσεις για την απομακρυσμένη διαχείριση των συστημάτων σας

Απομακρυσμένη Υποστήριξη

Η BML Security παρέχει υπηρεσίες απομακρυσμένης υποστήριξης μέσω του λογισμικού Supremo. Επιλέξτε παρακάτω ανάλογα με τον υπολογιστή σας για να κατεβάσετε το απαραίτητο λογισμικό έτσι ώστε να εκμεταλευτείτε τα οφέλη των υπηρεσιών απομακρυσμένης υποστήριξης της BML Security

for Windows

for Mac

Οδηγίες Χρήσεως

Συστήματα Συναγερμού

Βρείτε οδηγίες χρήσεως

Συστήματα Πυρανίχνευσης

Βρείτε οδηγίες χρήσεως

Συστήματα Τεχνητής Ομίχλης

Βρείτε οδηγίες χρήσεως

Αντικλεπτικά Χρηματοκιβώτια

Βρείτε οδηγίες χρήσεως

Συχνές Ερωτήσεις

Χρειάζεται service το σύστημα ασφαλείας μου και κάθε πότε;

Το σύστημα ασφαλείας σας είναι ένα ζωντανό κύκλωμα το οποίο δουλεύει επί 24ώρου βάσεως, συνεπώς είναι απαραίτητο να γίνεται το service του στα προκαθορισμένα χρονικά όρια που έχει ορίσει ο εγκαταστάτης σας, σύμφωνα πάντα με τις τεχνικές προδιαγραφές του εξοπλισμού σας, έτσι ώστε το σύστημα σας να είναι αξιόπιστο και να δουλεύει πάντοτε στο μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Τι μπορώ να κάνω στην περίπτωση που ξαφνικά δεν μπορώ να παρακολουθήσω τις κάμερες απο το κλειστό κύκλωμα (C.C.T.V.);

Το πρώτο πράγμα που μπορεί να κάνει κανείς σε μια τέτοια περίπτωση, είναι να κάνει έλεγχο του καναλιού επικοινωνίας με το σύστημα, είτε αυτό είναι το internet είτε το 3G/4G δίκτυο, έτσι ώστε να διαπιστώσει οτι η σύνδεση του λειτουργεί σωστά και αξιόπιστα. Αν μετά τον έλεγχο δεν εντοπιστεί κάποιο πρόβλημα με την επικοινωνία, τότε θα πρέπει να επικοινωνήσει άμεσα με το τεχνικό τμήμα της εταιρείας για να γίνουν περαιτέρω έλεγχοι απο εξουσιοδοτημένους τεχνικούς προς επίλυση του προβλήματος.